Τρίτη, 21 Αυγούστου 2007

WOW

Τους τελευταίους 12 μήνες προσπαθώ να καταλάβω την χρησιμότητα ενός MMORPG(Massively Multiplayer Online Role Playing Game) που καταλαμβάνει μεγάλο χώρο στο κεντρικό υπολογιστή του σπιτιού και απορροφά σημαντικό ποσό ενεργητικότητας του γιού μου.Εκτός από διασκέδαση και επικοινωνία μέσω της δικτυακής κοινότητας δεν έβλεπα κάτι άλλο.Διάβασα στο New Scientist ότι λόγω της ιδιομορφίας του το παιχνίδι θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί σαν μοντέλο για παρατήρηση και εξαγωγή συμπερασμάτων σε περιπτώσεις επιδημιών όπως του SARS(Severe Acute Respiratory Syndrome) που οφείλεται στον SARS Coronavirus.WOW!!! Τι μικρόμυαλος που είμαι μερικές φορές και πίσω από όλα βλέπω εθισμό και χάσιμο πολύτιμου χρόνου.

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Οι πρώτες μελέτες για παρόμοια βίαια παιχνίδια δεν είναι καθησυχαστικές. Διαβάστε purplemedicalblog.blogspot.com/2007/01/do-violent -video-games-mess-with-your-kids-brain

Μαρινόπουλος Γιάννης είπε...

Πολύ ενδιαφέροντα τα ευρήματα της εργασίας με λειτουργική MRI ιδιαίτερα της ενεργοποίησης κέντρων όπως η αμυγδαλή και της παρατήρησης επιθετικής συμπεριφοράς.Ευχαριστώ που μοιραστήκατε αυτές τις πληροφορίες μαζί μου.