Τρίτη 21 Αυγούστου 2007
WOW
Τους τελευταίους 12 μήνες προσπαθώ να καταλάβω την χρησιμότητα ενός MMORPG(Massively Multiplayer Online Role Playing Game) που καταλαμβάνει μεγάλο χώρο στο κεντρικό υπολογιστή του σπιτιού και απορροφά σημαντικό ποσό ενεργητικότητας του γιού μου.Εκτός από διασκέδαση και επικοινωνία μέσω της δικτυακής κοινότητας δεν έβλεπα κάτι άλλο.Διάβασα στο New Scientist ότι λόγω της ιδιομορφίας του το παιχνίδι θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί σαν μοντέλο για παρατήρηση και εξαγωγή συμπερασμάτων σε περιπτώσεις επιδημιών όπως του SARS(Severe Acute Respiratory Syndrome) που οφείλεται στον SARS Coronavirus.WOW!!! Τι μικρόμυαλος που είμαι μερικές φορές και πίσω από όλα βλέπω εθισμό και χάσιμο πολύτιμου χρόνου.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
2 σχόλια:
Οι πρώτες μελέτες για παρόμοια βίαια παιχνίδια δεν είναι καθησυχαστικές. Διαβάστε purplemedicalblog.blogspot.com/2007/01/do-violent -video-games-mess-with-your-kids-brain
Πολύ ενδιαφέροντα τα ευρήματα της εργασίας με λειτουργική MRI ιδιαίτερα της ενεργοποίησης κέντρων όπως η αμυγδαλή και της παρατήρησης επιθετικής συμπεριφοράς.Ευχαριστώ που μοιραστήκατε αυτές τις πληροφορίες μαζί μου.
Δημοσίευση σχολίου