Τετάρτη 12 Σεπτεμβρίου 2007

Αξιοκρατία

Όσο συγκινητικό άλλο τόσο αληθινό είναι το γεγονός.Επρόκειτο για την πρώτη μου δουλειά στο Νοσοκομείο Μητέρας και Παιδιού.Έπειτα από σκληρή δουλειά στο χειρουργικό κύκλο σπουδών με τις μεταπτυχιακές εξετάσεις ακόμη νωπές και μερικές δεκάδες αιτήσεων έλαβα την πολυπόθητη επιστολή-πρόσκληση για συνέντευξη.Το πάνελ των γιατρών και διοικητικών στελεχών μελετούσαν σύντομα ξανά τα βιογραφικά.Η ευγένεια και οι φιλοφρονήσεις κανόνας.Οι συστάσεις των προηγούμενων εργοδοτών είχαν ήδη φτάσει με το φάξ.Ένας ένας συνομίλησε φιλικά μαζί μου και οι υπόλοιποι παρατηρούσαν την γλώσσα του σώματός μου.Αφού με ρώτησαν εάν έχω κάποια ερώτηση να κάνω και απάντησαν με εξαιρετική σαφήνεια με τη σειρά τους με ευχαρίστησαν και μου ζήτησαν να περιμένω μαζί με τους υπόλοιπους υποψήφιους.Η στιγμή που το όνομά μου ακούστηκε πρώτο στην αίθουσα συνοδευόμενο με την απαραίτητη ιατρική προσφώνηση Dr αντηχεί μέσα μου ακόμη παρά τα τόσα χρόνια που πέρασαν.Ήξερα ότι με διάλεξαν για τις σπουδές μου, την εμπειρία μου, την αφοσίωσή μου στα παιδιά και φυσικά τα εμπιστευτικά σχόλια των προηγούμενων γιατρών για τους οποίους δούλεψα και ευχόμουν να είναι καλά.Ποτέ δεν είχα νοιώσει αυτή την αφάνταστα γλυκειά γεύση της επιτυχίας.Πολλοί προσπάθησαν να σβήσουν αυτή την ανάμνηση από τότε που γύρισα σ'αυτόν τον τόπο παρά τις παρακλήσεις των παιδιών μου και της γλυκειάς μου.Τη θυμάμαι καλά όμως ακόμη και οι γευστικοί κάλυκες μου χαρίζουν ξανά την ευχαρίστηση εκείνη μόλις την ξαναφέρνω στον νού για να ξεχάσω την αναξιοκρατία, την ευνοιοκρατία, την αμάθεια, την πολυθεσία, τις βρώμικες συναλλαγές και τη διαφθορά.Καλή ψήφο.

Δεν υπάρχουν σχόλια: